Seger

yes sagt och gjort. det blev seger och J-södra
tar med sig 3 poäng hem. men men det kunde
lika gärna kommit hem tomhänta. verkar ha
varit uruselt spel ifrån J-södras sida och det
bevisar också statistiken. Ljungskile fick tydligen
2 bortdömda mål också. så en vinst ska killarna
vara överlyckliga för :) 0-1 straffmål av santos.
härligt :D men måste nog bli skärpning i spelet
för tänk om turen vänder? :P

medans jag lyssnade på matchen och kollade livescore
har jag sprungit runt och skrivit inköpslista tills imorgon.
blir en riktig storhandling på maxi efter jobbet & älsks
träning imorgon. Jag tänkte också om jag hinner ta
svängen förbi stan efter jobbet och inhandla de där kläderna
på lindex som jag spanat in och provat :)

Men nu ska jag duscha och sen titta tv och invänta Älsks hemkomst
innan det blir sängen :)

ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0