Solning

igår blev det lunch med mami & Älsk på twincity. mumma!
storhandling med mami
och på kvällen grillade jag & Älsk med Marcel & Nathalie i
stadsparken,mysigt & gott.
kycklingspett,rostbiff.potatissallad.libabröd och till
efterätt grillade marsmallows med jordgubbar :P sommar sommar sommar!

Idag åkte jag och Älsk ut till pappa vid 12 tiden.
solade hela dagen och sen vid 5 tiden grillade vi.
det var riktig sommarvärme ute på ljungarum idag.
vindstilla & klarblå himmel. Yummmiieee!
det är dagar som denna livet leker .

Nu har både jag & Älsk lite solfrossa så vi ska bara
vara hemma och mysa ikväll. Imorgon blir det jobb
första gången all by myself på nya jobbet. spännande!
12:30-21:30 .


Jag hade tagit med mig fruktsallad
med färsk ananas,jordgubbar & vindruvor
med grädde till. det fick bli mellis/lunch

både Nala &....

Älsk njöt i solen :)

Happy meeee :P

& grilltime..mums!


sa jag inte att jag skulle bli bättre på att lägga upp bilder? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0