Tacopaj

har precis satt in tacopajen i ugnen.
mums. det kallar jag fredagsmat!

vid 7 ska jag & Älsk upp till rosenlunds ip
för att titta på assyriskas match.
efter det blir det fredagsmys om nu Älsk
kan hålla sig hemma vill säga. han brukar vara
en mästare på att glida runt på diverse bilträffar,
streetrace m.m på helgerna. hmm :( :P

har jobbat både idag och igår därför så dålig
uppdatering. alla papper ifrån försäkring+polisen
kom äntligen idag så nu är allt ifyllt och ska skickas
iväg. nu återstår bara beslutet om ersättningen.
usch vill inte ens veta vad vi kommer få ut. förlorar
alltid en massa på åldersavdrag m.m vid inbrott.
så tråkigt & jag kräks på idioterna som gjorde detta.


imorgon blir det jobb.
12:30- 21:30 bra betalt en lördag ;).
och jag älskar mitt nya sommarjobb. det är så kul!

bäst att hålla koll på pajen
ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0