vinst

Det blev vinst för J-södra borta emot Syrianska.
lovely lovely & det var återigen J-södras frälsare
Santos som spikade slutresultatet med sitt mål.
Älsk fick nöja sig med att värma bänken & därifrån
njuta av matchen,målet och vinsten. Bättre bänken
än att inte vara uttagen alls. man får se allt ifrån den
positiva sidan :P.

precis hemkommen ifrån Pappa. har varit där i stort
sett hela dagen. vi käkade tacos och lyssnade på matchen.
fanns ingen som sände bara ifrån J-södras match idag
utan vi fick lyssna på alla matcher som spelades idag.

Nu har jag en massa tvätt som ska vikas och en diskmaskin
som ska plockas ur. sen ska jag slappa & gosa med Nala i
soffan. Älsk kommer hem sent så hinner säkert somna innan
dess då jag börjar jobba 6:45 imorgon.

allt för idag mina vänner,
& krya på dig mamma om det inte varit för smittorisken
så hade jag kommit och hälsat på dig :( älskar dig!

ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0